Óramű III.

2007, Budapest

interaktív mű, szoftver,
Windows végrehajtható állomány

Óramű III.

interaktív mű, szoftver,
Windows végrehajtható állomány
2007, Budapest

A harmadik Óramű tiszta mozgás. Egy síkot órák borítanak. A mutatók folyamatosan mozognak egy halom szabályt követve. A szabályok az időn és egy szemlélő által vezérelt pont mozgásán alapulnak.

  • Első szabály: A mutatók a szemlélő pontjára mutatnak.
  • Második szabály: A mutatók a szemlélő pontjával ellentétes irányba mutatnak.
  • Harmadik szabály: Mutasd az időt!
  • Negyedik szabály: A szemlélő pontjához közel az idő gyorsabb, mint máshol.
  • Ötödik szabály: A szemlélő pontjához közel az idő lassabb, mint máshol.

A mozgás vándorol a szabályok között. Az egyik szabály folyamatosan megy át a másikba. Meglehetősen komplikáltnak hangzik, és valójában az is. Idővel festeni nem egyszerű dolog.

1
2
3
4